.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقاي وزير ، به داد باغداران و بي داد مرغداران برس !
رئيس جمهور در دور اول سفرهاي استاني دولت ،وزير جهاد كشاورزي را موظف كرد كه هر ماه به استان مازندران سفر كند و با مشكلات بخش هاي مختلف كشاورزي اشنا و نسبت به رفع آن اقدام كند. اين در حاليست كه حدود 3 ماه از آخرين سفر وزير جهاد و كشاورزي به مازندران طي وعده رئيس جمهور ميگذرد.

آقاي وزير پاسخ دهد؟ خسارت باغداران مازندران/ معدوم سازي مرغ هاي كشتارگاه ها

به دنبال بارش شديد برف در مازندران و بحران قطعي گاز در استان كه باعث ضرر و زيان هاي بسياري در بخش هاي مخلف استان از جمله بخش كشاورزي شده است.

خسارت 80 درصدي باغات مركبات استان، معدوم سازي طيور و جوجه هاي مرغداري هاي استان، قطعي 20 روزه گاز از جمله بحران هاي چند روز اخير استان بوده كه وزير جهاد كشاورزي بايد با سفر به استان به بخشي آنها پاسخ دهد.

آقاي احمدي نژاد كه در دور اول سفرهاي استاني دولت وزير جهاد كشاورزي را موظف كرد كه هر ماه به استان مازندران سفر كند و با مشكلات بخش هاي مختلف كشاورزي اشنا و نسبت به رفع آن اقدام كند. اين در حاليست كه حدود 3 ماه از آخرين سفر وزير جهاد و كشاورزي به مازندران طي وعده رئيس جمهور ميگذرد.

به دنبال نامه سرگشاده باغداران استان به رييس جمهوري و رييس مجلس اميد آن مي رود همان طوري كه بجران قطعي گاز تا حدودي از استان كم شده است رييس جمهوري آقاي اسكندري وزير جهاد كشاورزي را مامور كند تا به اتفاقات و رفع معضلات بخش هاي باعباني و طيور كه در استان حادث شده پايان دهد.

آفاي اسكندري، اميد همه باغداران و صنعت مرغداري و طيور استان به حضور به موقع شما در استان لاله خيز و زچر پرور مازندران با مردماني سخت كوش و خون گرم است.

وزير كشور كه چند روز پيش به استان آمدند در پاسخ به نامه هاي مسئولين استان مبتي بر اعلام خسارت باغداران و كشاورزان و كمك از سوي وزرات كشور با پاسخ هاي منفي كه وظيفه ما كمك به خسارت كشاورزان نيست و كشاورزان بايد محصولات خود را بيمه كنند از استان ترك كرد.

جاي بسي سئوال است رييس جمهور مكتبي، مهر ورز و عدالت محور دولت نهم كه به مردم محوري و خدمت به مردم شهره دارند وزير كشور وي پاسخ مردم مازندران را كه بيش از 60 درصد توليدات كشاورزي و 50 درصد تغديه كشور را تامين مي كنند را اين چنين دهد.

آقاي پورمحمدي بايد هر چه سريعتر به اتفاق وزير جهاد كشاورزي و اعضاي دولت نسبت به رفع مشكلات فوق اقدام كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.